2010. május 29., szombat

Shooting Star

És íme, elkezdődik az első sztori, Shooting Star, azaz Hullócsillag címmel. Nem túl eredeti cím, aláírom, de azért ezt választottam, mert pont jól jellemzi ezt a történetet. Kissé melankólikus, ami gyakran jellemző az írásaimra. A bevezető már készen van. Nem hosszú, így még a lustáknak is könnyű dolga van :D
Kis megjegyzés a történethez:
Ez a sztori a Twilight-on alapul. Szereplői aktív résztvevők, de új dolgok derülnek ki róluk illetve kicsit belekavarunk az életükbe. Aki Bella és Edward sztorira számít, az csalódni fog. A középpontban egy Linnea nevű "idegen" áll.


Bevezető

Felnéztem az égre. Szembetűnt milyen tisztán látszódnak ma a csillagok. Alakokat képzeltem bele és megkerestem a csillagképeket. Épp egy arcot próbáltam képzeletem ecsetével kirajzolni, mikor egy halványan pislákoló kis égitestet vettem észre. Épp az elképzelt arc szeme volt az. Kihunyni készült, tudtam. Mintha az alak lecsukná a szemét. Ezzel a saját életemet szimbolizálva. Hisz az én életem is kihunyni készült. Lehullni mint az a csillag ott fent...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése